Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi

"Artırılmış ve Sanal Gerçeklik İçerikleri Geliştirme Eğitimi" Uzaktan Eğitim Sertifika Programı

.

Son Başvuru Tarihi: 27.11.2018

Kurs Süresi: 3 Hafta, 36 ders saati
Kursun Başlangıç Tarihi: 30.11.2018
Kursun Bitiş Tarihi: 17.12.2018

Kurs gün ve saatleri: Kurslar Cuma-Cumartesi ve Pazartesi günleri Saat: 17:30-21:00 arasında uzaktan eğitim yolu ile verilecektir. Ayrıca  21 Aralık 2018 Cuma günü 15:30-21:00 saatleri arasında uygulamalı sınav yapılacaktır. 

Kurs ücreti 350 TL

BAŞVURU İŞLEMLERİ

- Kursa katılmak isteyenler COMUZEM Uzaktan Eğitim Sertifika Programları Başvuru Ön Kayıt Formu'nu doldurmaları gerekmektedir. Ön Kayıt Formu için tıklayınız.

- Daha sonrasında başvuru değerlendirmelerine göre belirlenecek tarihlerde aşağıdaki hesaba kurs ücretlerinin yatırılması gerekmektedir.

 Kurs ücretinin yatırılacağı hesap:  


Ziraat Bankası 18 Mart Şubesi 2294-12157748-5070
IBAN:TR840001002294121577485070

Kredi kartı ile ödeme yapmak isteyenler ÇOMÜ Sürekli Eğitim Merkezi'nde bizzat başvurarak ödeme yapabilirler. 

 

ÇOMÜ Uzaktan Eğitim Merkezi (COMUZEM)      Tel No: 0286 212 05 78

Eğitmen: Doç.Dr. Muzaffer ÖZDEMİR  

KURSUN KONULARI

-Geleceğin Teknolojileri ve Eğitime Yansımaları

-21.Yüzyıl Öğrencileri İçin Eğitimi Yeniden Düşünmek

-Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Teknolojilerinin Eğitime Entegrasyon

-Sınıflarda kullanıma hazır Artırılmış ve Sanal Gerçeklik uygulama örnekleri

-Artırılmış ve Sanal Gerçeklik uygulamalarını görüntüleme aygıtları (Mobil aygıtlar, 3D Sanal Gözlükler, kafaya takılabilen görüntüleme aygıtları, Cardboard, Haptik cihazlar

-3D Modelleme yazılımlarının (3DMax, Photoshop, SketchUp, TinkerCad vb) tanıtımı.

-Artırılmış ve Sanal Gerçeklik ortamları için TinkerCad ile 3D Model Tasarımı

-Unity3D programının temel Seviyede kullanımı

-Unity3D programı ve Vuforia eklentisi kullanarak Artırılmış Gerçeklik uygulamaları geliştirme

-TinkerCad ile tasarlanan 3D modellerin Artırılmış Gerçeklik ortamına aktarılması

-Artırılmış Gerçeklik etkinlik kitapları hazırlama

-Blok tabanlı kodlama kullanarak Artırılmış Gerçeklik uygulamalarına etkileşim kazandırmak

-Unity3D programı ve Vuforia eklentisi kullanarak Sanal Gerçeklik uygulamaları geliştirme

-TinkerCad ile tasarlanan 3D modellerin Sanal Gerçeklik ortamlarına aktarılması

-Blok tabanlı kodlama kullanarak Sanal Gerçeklik uygulamalarına etkileşim kazandırmak